wtorek, 24 maja 2016

Bridezilla - miszmasz inspiracji


Wspominałam wam już o tym jakiego kręćka można dostać przy przeglądaniu stron, gazet i filmików na internecie. Wszystko po to, żeby sprawić, że cała oprawa będzie wyjątkowa nie tylko dla nas, ale również dla gości weselnych. Wiadomo, że cały wystrój musi się spotkać z aprobatą babci Ziutki, Ciocia Grażynka musi wzdychać nad kompozycjami kwiatowymi , a mama Ania musi być oszołomiona prostotą miejsca. Każdy ma inne oczekiwania - bardzo często kompletnie inne niż nasze. Ciocie, babcie, kuzynki, rodzice - oni wszyscy nie myślą o dekoracjach dopóki dopóty nie przekroczą progu sali weselnej. Prawdziwa Panna Młoda z Piekła Rodem nie może przez nie spać!


Chciałam wesele rustykalne. Później chciałam vintage chic, później boho. Zaplątałam się w tym wszystkim dopóki nie przemyślałam tego na spokojnie i nie stwierdziłam, że pewne rzeczy muszę zostawić profesjonalistom - oczywiście z moim pełnym nadzorem ! Już mniej więcej wiem co, gdzie i za ile. Chciałam się dziś jednak z wami podzielić zdjęciami, filmami - moimi inspiracjami. 



Gipsówka - jeden z moich ulubionych kwiatów, które pięknie wplatają się w ślubne dekoracje. Wianki, kwiaty, ozdoba sali. Ja postawiłam na gipsówkę dekorującą nam drogę do ołtarza, Będzie ona upięta właśnie w podobny sposób oraz będzie występowała w dekoracji ogrodu. Prosto, minimalistycznie i elegancko.


Drogowskazy, znaki, informacje - jestem na tak ! Fajny bajer, proste do zrobienia i u nas w ślubie plenerowym w ogrodzie obok sali sprawdzi się idealnie. 




Kocham piwonie - są bardzo delikatne i pięknie pachną. Dlatego to na nie póki co obstawiam jeśli chodzi o bukiet ślubny. Pięknie również prezentują się w dekoracjach na stołach. 



Papierowe pompony to jeden z bardziej kontrowersyjnych pomysłów. Mi za to bardzo się podobają i użyję ich do dekoracji candy baru, ogrodu a także kącika dla dzieci. 



Seating Plan to bardzo ważna rzecz weselna. My swój zrobimy sami - mam już kilka pomysłów i nie mogę się doczekać. 













4 komentarze:

  1. Mnie to wszystko przeraża - te wszystkie szczegóły i szczególiki, decyzje do podjęcia, koszty, zobowiązania. Mam nadzieję, że nie zagubicie siebie gdzieś po drodze. Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnnie troche juz przestalo przerazac bardziej denerwuje haha ! Dzieki :*

      Usuń
  2. Wiem, że jako facet nie powinienem, ale uważam to za pięknie, kurcze, może nazwiecie mnie miękkim, ale chciałbym mieć takie wesele

    OdpowiedzUsuń