środa, 16 lipca 2014

*Nasze podróże małe i duże - Colchester Zoo*

Hej Kochani!

Dziś notka bardziej kulturalno  - podróżnicza. Trochę o naszej wyprawie, na którą mnie Kamil zabrał ( bo długo obiecywał! ). Wyprawa do Zoo czyli to to co szopy lubią najbardziej.

Nie wiem jak wy ale we mnie budzi się moje wewnętrzne dziecko kiedy widzę słodkie małe zwierzątka. Czuję się wtedy jak kilkuletnia dziewczynka zabrana do parku rozrywki po raz pierwszy. Uwielbiam takie atrakcje i coś mi się zdaję, że wy też. 

Zoo do którego się wybraliśmy znajduję się w Colchester, mieście oddalonym od naszego o jakieś 40 minut. Jest to najstarsze miasto w całej Anglii, które zostało założone przez Rzymian w roku 77 n.e. Miasto ma całkiem wiele atrakcji i sporo do zaoferowania. Zoo, o którym już wiecie jest zdecydowanie jedną z nich. Z ciekawostek powiem jeszcze, że z miastem związana była Margaret Thatcher or Daniel Defoe, który jest autorem Robinsona. 

Zoo znajduję się na powierzchni 60 akrów ziemi oraz jezior. Znajdziemy tam około 270 gatunków zwierząt, 50 różnych wystaw tematycznych, miejsca zabaw dla dzieci, kolejkę która przewiezie nas przez afrykańskie stepy. Jeśli chodzi o krajobrazy to Zoo jest piękne. Dużo bardziej podobało mi się od tego warszawskiego. Jest dużo przestrzeni, zieleni i każda sekcja przypomina bardziej dany kraj. 


Jeśli chodzi o atrakcje i zwierzątka to nam najbardziej spodobały się dwie rzeczy. Czerwone pandy, które prawie niczym nie były odgrodzone od ludzi i były przesłodkie, ponieważ jedyne co robiły to ganiały za ptakami, które im wyjadały jedzonko. Kolejnym plusem było to, że w tym zoo można samemu karmić żyrafy i słonie. Ja się nie zdecydowałam bo kolejki były ogromne, no i przyznam czuję respekt przed słoniami czy żyrafami. 

Jednak najlepsza rzecz jaką widzieliśmy to lwy morskie, które można było obejrzeć w tunelu, który był piękny. Lwy lgnęły do ludzi, robiły różne figury, widać było, że lubią być w centrum uwagi. Można je było również oglądać z góry. Wklejam wam filmik z tego tunelu i przepraszam za jakość ale ogarnęłam się dopiero teraz, że źle nagrałam to. 








Oczywiście ja z żyrafą :D



Karmione słoniki


Karmienie żyrafek !



Mój kumpel!



Najsłodsza czerwona panda na świecie <3 br="">





Małe wydry są słodkie !



Kamil podsumował to tak : Patrz jak się iskają, a ty nawet pleców mi nie chcesz umyć!






Wycieczka bardzo się nam udała i oboje byliśmy zachwyceni! Niżej filmik już nie mój !




A wy lubicie zoo? :)





10 komentarzy:

  1. Uwielbiam firefoxy! Mogłabym na nie patrzeć godzinami! :D
    A filmik fajny (i jaki masz fajny głos!). Też kilka filmików schrzaniłam, zanim dotarło do mnie, że trzeba kamerować "w poziomie" :P
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wyprawa! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie się rozczuliłam, gdy przeczytałam o tych pandach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam chodzi do zoo :D fajne zdjęciówki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wyprawa,bardzo lubię wypady do zoo :)
    Fajny blog. Na pewno będę zaglądać do Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mèsi pou enfòmasyon an konsidere sante toujou
    Terimakasih banyak atas infonya semoga bermanfaat bagi kami salam sehat selalu

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń